skipToContent
🌐All

'Estoy hablando con gente educada, son maestros, ¿no?'

Reforma Global
'Estoy hablando con gente educada, son maestros, ¿no?'
'Vengo a sacar información. Siento que estoy hablando con gente educada. Son maestros, ¿no?', dijo un policía a CNTE en bloqueo en caseta.
Share
Original story
Continue reading at Reforma
www.reforma.com
Read full article

Summary generated from the RSS feed of Reforma. All article rights belong to the original publisher. Click through to read the full piece on www.reforma.com.